Вимоги до конкурсу



Умови та порядок проведення І (районного) туру  всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2018»

1.Нормативний компонент Конкурсу

Всеукраїнський конкурс «Учитель року – 2018» (далі – Конкурс) проводиться на виконання Указу Президента України від 29 червня 1995 року № 489 «Про всеукраїнський конкурс «Учитель року», відповідно до Положення про всеукраїнський конкурс «Учитель року», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 серпня 1995 року № 638, наказу Міністерства освіти і науки України від 19.06.2017 року № 866 «Про проведення всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2018» у номінаціях: «Українська мова та література», «Німецька мова», «Фізика», «Фізична культура».

2.Учасники конкурсу
Учасниками  Конкурсу мають бути педагогічними працівниками навчальних закладів за основним місцем роботи, стаж педагогічної роботи яких не менше 5 років.
Участь педагогів у Конкурсі здійснюється на добровільних засадах.
Мовою Конкурсу є державна мова. Допускається використання іноземної мови у номінації «Німецька мова».

І (районний) тур Конкурсу проводиться:
21 листопада 2017 року – із  номінації «Німецька мова», «Фізична культура».
22 листопада 2017 року – із  номінацій «Українська мова та література», «Фізика»

Звертаємо увагу на нововведення!!!
Для участі у Конкурсі вчителям необхідно у період з 01 по 22  жовтня 2017 року зареєструватися на платформі Конкурсу (https://aka.ms/teacheroftheyear2018), створити профіль в освітній мережі для вчителів Microsoft (https://education.microsoft.com/), на якому обов’язково розмітити відеорезюме (до 5 хв.); висновок відповідного методичного об’єднання навчального закладу про педагогічну та методичну діяльність, підписаний головою методичного об’єднання та керівником закладу; за бажанням можуть бути розміщені матеріали з досвіду роботи (відео та розробки уроків, позаурочних заходів, презентації, дидактичні матеріали тощо) за посиланням  https://forms.office.com/Pages/ResponsePage.aspx?id=v4j5cvGGr0GRqy180BHbR2AKFlCkpQ1FtrV9Acu8c55UNU9LWlBMVjZJUVI1QTFXQlBGMjc2U0ZYTS4u
Примітка. Реєструються усі учасники І туру
Реєстраційна форма для ознайомлення та орієнтовний план відео резюме:
Реєстраційна форма для участі
у всеукраїнському конкурсі «Учитель року – 2018» за посиланням
1. 
Номінація (оберіть необхідне)
Німецька мова
Українська мова та література
Фізика
Фізична культура
2. 
Прізвище, ім’я, по батькові (вписується повністю, без скорочень)

3. 
Стать (оберіть необхідне)

4. 
Дата народження (дд/мм/рррр)

5. 
Домашня адреса з поштовим індексом

6. 
Мобільний телефон

7. 
Власна електронна пошта

8. 
Посада

9. 
Найменування навчального закладу відповідно до статуту, телефон з кодом, електронна адреса

10.  
Область, де знаходиться навчальний заклад

11.  
Район або ОТГ, де знаходиться навчальний заклад

12.  
Найменування населеного пункту, де знаходиться навчальний заклад

13.  
Тип населеного пункту, де знаходиться навчальний заклад (оберіть необхідне)
Місто
Селище міського типу
Село
14.  
Тип навчального закладу (оберіть необхідне)
Середня загальноосвітня школа
Спеціалізована школа
Гімназія
Ліцей
Колегіум
Навчально-виховний комплекс
15.  
Чи вивчається у Вашому навчальному закладі поглиблено предмет, який Ви викладаєте?

так

ні

16.  
Педагогічний стаж

17.  
Кваліфікаційна категорія (оберіть необхідне)
Спеціаліст
Спеціаліст другої категорії Спеціаліст першої категорії
Спеціаліст вищої категорії
18.  
Педагогічне звання (оберіть необхідне)
Учитель-методист
Старший учитель
19.  
Інше педагогічне звання (за наявності)

20.  
Науковий ступінь (за наявності)

21.  
Державні нагороди, відзнаки Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, відомчі заохочувальні відзнаки (рік нагородження)

22.  
Посилання на профіль в освітній мережі для вчителів Майкрософт

23.  
Посилання на відеорезюме

24.  
Посилання на Інтернет-ресурси, де ви представлені (за наявності)


2.Орієнтовний план відеорезюме учасника
всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2018»

У чому полягає унікальність Вашого навчального закладу?
Як Ви реалізуєте свою педагогічну ідею/новацію/розробку? Наведіть приклади.
Чому, на Вашу думку, саме ці ідеї є ефективними?
Які Ваші основні досягнення? Чим Ви пишаєтеся?
Що Ви очікуєте від конкурсу?


3.Перелік матеріалів, які необхідно подати учасникам Конкурсу:

3.1.Матеріали конкурсанта (у друкованому варіанті):



1)  заяву учасника І (районного) туру Конкурсу на ім’я голови організаційного комітету з проведення І (районного) туру всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2017» про участь у Конкурсі, написану власноруч (додаток 1.1);
2)  згоду учасника І (районного) туру Конкурсу на обробку персональних даних (додаток 1.2.);

3)  висновок шкільного (міжшкільного) методичного об’єднання про педагогічну та методичну діяльність учасника І (районного) туру Конкурсу обсягом до 2 сторінок,

підписаний керівником методичного об’єднання та керівником закладу освіти                      (додаток 1.3)
           
3.1.Матеріали конкурсанта (у електронному  варіанті):

Учасники І (районного) туру Конкурсу особисто до 05 листопада 2017 року на сайті РМК у розділі «Учитель року -2018» заповнюють реєстраційну форму за посиланням: https://docs.google.com/form/d/e/1FAIpQLSeXT89Q2EHSCslWVG6hI3O11Cv9jLPB_mIty7_JTki9r7_7BA/viewform 
 та надсилають на електронну адресу відділу освіти : inbox4@petrovo.kr-admin.gov.ua
1)   інформаційну картку учасника І (районного) туру Конкурсу (додаток 1.4);
2)   портретне фото (формат JPEG, 400х400 пікселів).


4. Конкурсні випробування І (районного) туру
1) «Тестування з фахової майстерності», 40 балів;
2) «Практична робота», 40 балів;
3) «Методичний практикум», 20 балів.
4) «Урок», 50 балів

1).Конкурсне випробування «Тестування з фахової майстерності», 40 балів
Мета: оцінити знання конкурсантів із фаху, методики викладання предмета, психології та педагогіки.
Формат: комп’ютерне тестування або письмове тестування (40 питань: 10 – психологія й педагогіка, 30 – предмет і методика).
Тести можуть містити завдання з вибором однієї або декількох відповідей із запропонованих, встановлення відповідності логічно-пов’язаних пар, встановлення правильної послідовності, відкриті завдання з короткою відповіддю.
Тривалість: 30 хвилин.

2)Конкурсне випробування «Практична робота», 40 балів
Мета: оцінити вміння конкурсантів виконувати практичні завдання у межах навчального предмета.
Формат: 
Номінація «Українська мова та література» – організація роботи з учнями з аналізу художнього твору, обраного у результаті жеребкування. 
Номінація «Фізика» – підготовка інструкції для учнів та проведення лабораторного дослідження властивостей фізичного об’єкта. Предмет дослідження обирається в результаті жеребкування. 
Номінація «Фізична культура» – організація роботи з учнями з виконання фізичних вправ підготовчої частини уроку за темою, обраною в результаті жеребкування.
Номінація «Німецька мова» – «Дискусійний клуб», організація роботи з учнями за темою дискусії, обраною в результаті жеребкування.
Критерії оцінювання розробляються членами фахових журі відповідно до формату практичної роботи.
Тривалість:  тривалість підготовки  20 хв. , на представлення результатів надається до 5 хвилин та 5 хвилин – запитання журі. .

3).Конкурсне випробування «Методичний практикум», 20 балів
Мета: оцінити методичну майстерність конкурсанта, його вміння використовувати сучасні підходи в компетентнісному полі Нової української школи та обирати оптимальні прийоми, способи, методи й засоби навчання для організації навчально-виховного процесу на уроці. 
 Формат: виконання завдання здійснюватиметься протягом визначеного журі часу на комп’ютері, без доступу до Інтернету (крім номінації «Фізика»), для оцінювання членами журі роботи кодуватимуться.
Номінація «Українська мова та література» – складення за обраною в результаті жеребкування навчальною темою міні-конспекту уроку української мови у вигляді ментальної карти, що репрезентуватиме методичну підготовку вчителя до уроку.
Номінація «Фізика» – складення за обраною в результаті жеребкування навчальною темою таблиці елементів структурних знань і шляхів їх формування та розроблення фрагменту уроку з пояснення нового матеріалу.
Номінація «Фізична культура» – складення за обраною в результаті жеребкування темою у вигляді дорожньої карти, що репрезентуватиме методичну підготовку вчителя до навчання учнів елементів видів рухової діяльності відповідно до модулів навчальної програми.
Номінація «Німецька мова» – складення за обраною в результаті жеребкування навчальною темою плану-конспекту уроку.
Тривалість: 40 хвилин.
Орієнтовні критерії оцінювання: методична компетентність; реалізація наскрізних змістових ліній; спрямованість обраних технологій, методів, форм, прийомів роботи на розвиток конкретної навички або конкретного вміння та їх доцільність; урахування вікових особливостей учнів.

4).Конкурсне випробування «Урок», 50 балів.
Мета: оцінити педагогічну майстерність конкурсанта.
Формат: урок.
Тривалість: 45 хв. для кожного учасника. Теми конкурсних уроків обираються фаховим журі з усієї чинної навчальної програми відповідного предмета за умови вивчення учнями цих тем до початку Конкурсу; розподіл тем серед конкурсантів здійснюється шляхом жеребкування.
Орієнтовні критерії оцінювання: професійні знання предмета і методики його викладання; урахування фізіологічних і психологічних особливостей учнів (у тому числі шляхом реалізації індивідуального і диференційованого підходу); встановлення контакту з дітьми, організація навчальної взаємодії; активізація пізнавального інтересу учнів, стимулювання їхньої самостійності; професійні якості вчителя; встановлення міжпредметних зв’язків, формування цілісності знань та предметних компетентностей, цінностей і ставлень, реалізація діяльнісного підходу.

5. Контрольно-оціночний компонент
Оцінювання здійснюється за критеріями, затвердженими відповідним фаховим журі (протокол 1). Оцінювання здійснюється особисто кожним членом фахового журі, бали вносяться до оціночного листа відповідного конкурсного випробування. Член журі підписує та здає відомість секретарю журі одразу після закінчення кожним конкурсантом відповідного конкурсного випробування.
Не допускається обговорення членами фахових журі виступів учасників під час проведення та оцінювання конкурсного випробування. Зведені відомості кожного конкурсного випробування, рейтингові листи відбіркового та фінального етапів підписуються головою, секретарем та всіма присутніми членами фахового журі, розміщуються наступного дня після проведення конкурсного випробування на блозі  Конкурсу https://ychutelroky2018petrovo.blogspot.com/ у сканованому вигляді. 
За загальною кількістю балів конкурсних випробувань членами фахового журі у кожній номінації визначається переможець та 2 лауреати, які посіли друге, третє. 
У випадку однакової кількості балів перевага надається тому учаснику, який має вищий бал за конкурсне випробування «Урок».
Рішення фахового журі Конкурсу у відповідній номінації оформляються протоколами, які підписують усі присутні члени фахового журі.

Підсумки Конкурсу є колегіальним рішенням фахового журі, тому перегляду не підлягають. У разі виникнення конфліктних та суперечливих питань щодо результатів оцінювання конкурсних випробувань, роз’яснення учасникам надає голова відповідного фахового журі.  Переможці та лауреати нагороджуються відповідними дипломами районного  оргкомітету Конкурсу, а також можуть бути представлені до відомчих заохочувальних відзнак.

6. Громадське спостереження 
З метою формування незалежного уявлення про хід І(районного)  туру Конкурсу можлива присутність представників громадських організацій, засобів масової інформації (далі – Спостерігачі).
Спостерігачі мають попередньо повідомити організаторів та зареєструватися в оргкомітеті Конкурсу за тиждень до початку кожного етапу. Під час конкурсних випробувань та процесу оцінювання в одному приміщенні можуть бути присутніми не більше двох представників від громадських організацій і двох – від засобів масової інформації. Спостерігачі не можуть чинити вплив на перебіг районного  туру Конкурсу та його результати, перешкоджати проведенню Конкурсу, відволікати учасників та членів фахових журі тощо.
 Висновок про перебіг І (районного) туру Конкурсу Спостерігачі мають довести до організаторів у письмовій формі. Члени оргкомітету та фахових журі І (районного) туру Конкурсу сприяють Спостерігачам у здійсненні їхніх повноважень. 

Додаток 1.1.

Голові організаційного комітету з проведення І (районного) туру всеукраїнського конкурсу
«Учитель року-2018»
Гавриленко Н.А.

учителя ______________________
                                                                                                          (предмет)

                                                                                                              ___________________________________
                                                                                                                   (найменування закладу)
ЗАЯВА

            Я, __________________________________________________  даю згоду на участь у

І (районному) турі всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2018» у номінації «_______________».

Із умовами та порядком проведення конкурсу ознайомлена (ний) і погоджуюся. Даю згоду на публікацію матеріалів у періодичних та інших освітянських виданнях з можливим редагуванням.


«____» __________ 2018 р.                                                         ______________


Додаток 1.2.

Згода
на збір та обробку персональних даних

Я,        ________________________________________________________,
паспорт серії ______№ _______________, шляхом підписання цього тексту, відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» від 01 червня 2010 року № 2297-VІ, надаю згоду центральному оргкомітету всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2018» на обробку моїх персональних даних з метою забезпечення моєї участі в третьому (заключному) турі всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2018» та заходах, що пов’язані з його проведенням.
Ця згода надається на здійснення дій відносно моїх персональних даних, що будуть необхідними або бажаними для досягнення зазначених вище цілей, а саме: збір, систематизація, накопичення, зберігання, уточнення (оновлення, зміна), використання, розповсюдження (передача), надання третім особам (Міністерству освіти і науки України, Інституту модернізації змісту освіти та ін.).

«____» __________ 2018 р. _______________ / _______________________ /
                                                                                                                (підпис)                                                                              (ПІБ)

Підпис ______________________________________ підтверджую.

Директор ЗНЗ _______________ / ___________________________ /
                                                                          (підпис)                                                                                (ПІБ)
Додаток 1.3.

ВИСНОВОК
шкільного (міжшкільного) методичного об’єднання про педагогічну та методичну діяльність учасника Конкурсу

(бланк  закладу)

Висновок
шкільного (міжшкільного) методичного об’єднання про педагогічну
та методичну діяльність

____________________________________________________________,
(прізвище, ім’я, по батькові учасника Конкурсу)

____________________________________________________________
(посада і місце роботи учасника Конкурсу)

Текст, у якому має бути відображена педагогічна та методична діяльність учителя, результативність його професійної діяльності та самоосвіти.

Керівник шкільного  (міжшкільного)
методичного об’єднання вчителів                          підпис ініціали, прізвище

Директор ЗНЗ                                                            підпис ініціали, прізвище

М.П.


Додаток 1.4.

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА *
учасника І (районного) туру
всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2018»
у номінації «________________________»

Прізвище, ім’я, по батькові

Місце роботи (найменування навчального закладу відповідно до статуту)

Посада

Освіта (найменування вищого навчального закладу, рік закінчення навчання)

Самоосвіта (за останні 5 років; очна, дистанційна форма; рік проходження та найменування освітніх програм, курсів, тренінгів тощо)

Загальний стаж роботи

Педагогічний стаж

Стаж роботи у даному навчальному закладі

Кваліфікаційна категорія

Звання

Педагогічне кредо

Я – педагог і особистість
Портрет учителя:
яким, на Вашу думку, є сучасний учитель;
які риси сучасного учителя притаманні особисто Вам;
як Ви бачите перспективи розвитку освіти в Україні?

«Родзинки» досвіду:
у чому полягає Ваша педагогічна ідея/новація/розробка;
які педагогічні технології, методи та форми Ви використовуєте у навчально-виховному процесі;
яким досвідом Ви готові поділитися з колегами?

Кроки до майстерності:
які Ваші основні досягнення;
чим Ви пишаєтеся;
чого прагнете навчитися?

Знай наших!
Що, на Вашу думку, є запорукою успіху в конкурсі «Учитель року»? Які Ваші очікування від конкурсу?

За лаштунками:
хто підтримує Вас на шляху до перемоги;
які особистісні якості допомагають Вам досягати мети;
які Ваші захоплення (хобі)?


* Формат інформаційної картки не змінювати

Немає коментарів:

Дописати коментар